Wednesday 13 August 2014

Peminat Doraemon Sini! :)

ANG, ANG, ANG...Inilah blog untuk peminat-peminat Doraemon.
Sebenarnya, saya juga seorang peminat yang gila Doraemon.. HAHAHA
Sebab-sebab saya minat terhadap Doraemon ialah,
1) Doraemon CUTE sangat kerana badannya bulat :P
2) Saya suka warna biru keke :)
3) Saya minat terhadap poket dimensi 4 Doraemon!!
4) Watak-watak dalam komik Doraemon sangat comel dan baik juga :)

Dan saya membuat blog ini adalah untuk berkongsi kepada semua segala tentang DORAEMON! :)

Asal usulnya, fakta yang menarik dan sebagainya...
Please look forward ya! :)

Kepada semua peminat Doraemon juga boleh meninggalkan komen anda dan berkongsi sebarang tentang doraemon di chat box blog saya ya:) 


Sharing is Caring! :D 


0 comments:

Post a Comment

By :
Free Blog Templates